ISS O2
Excelentní kvalita a výrazné úspory mají u O2 nejvyšší prioritu
Řešení společnosti MEIKO přineslo žádaná zlepšení efektivity a produktivity.
ISS je odpovědná za „Total Facility Management“ hlavního sídla společnosti O2 UK, jedné z vedoucích společností v oblasti digitální komunikace.
Sídlo v Bath Road ve městě Slough je dimenzované až pro 2 500 zaměstnanců. Úkoly společnosti ISS přitom sahají od cateringu, údržby až po čištění budov a zařízení. „Jak se dalo očekávat, je výběrové řízení při nákupu myček nádobí ISS velmi přísné“, vysvětluje General Manager ISS, Food & Hospitality, Richard Bond.
„Předchozí stroj (od jiného výrobce) byl teprve šest let starý, ale již velmi nespolehlivý. Docházelo ke stále většímu množství poruch, většinou z důvodu znečištění olejem systému tepelného čerpadla.„Celkově jsme si vyžádali a porovnali čtyři nabídky od různých výrobců. V polední čas se u nás vydává přibližně 1 000 obědů. Tato situace se sešla s přechodem ke společnosti Airedale Technical Services, nové společnosti pro údržbu kuchyňského vybavení. Doporučili nám společnost MEIKO. Rovněž ostatní tři nabídky přišly od výrobců z Německa.
„Každý výrobce si požadavky interpretoval jinak, ale nejdůležitější kritéria byla jednoznačná: vyšší výkon při minimální spotřebě energie, chemikálií a vody.
„Společnost MEIKO demonstrovala, že jejich stroj byl minimálně stejně dobrý jako ostatní řešení."
„Společnost MEIKO demonstrovala, že jejich stroj – myčka nádobí s posuvem košů UPster K-M280 – byl minimálně stejně dobrý jako ostatní řešení. Měl jsem pochybnosti, protože jsem o značce MEIKO předtím ještě nikdy neslyšel a nevěděl jsem o kvalitě jejich strojů. Náhodou se hlavní sídlo společnosti MEIKO UK nachází zde na místě. Tak jsem se tam jednou stavil a zažil jsem sám kvalitu strojů z bezprostřední blízkosti. To mne přesvědčilo.“
„Řešení společnosti MEIKO kromě jiného přineslo zlepšení efektivity a produktivity, která jsem očekával. A v neposlední řadě stál stroj o 10 000 £ méně než ostatní tři nabídnuté stroje! Šest měsíců poté, co jsme začali hledat nový systém, jsem se podepsal pod smlouvu se společností MEIKO."
„Co na mne také udělalo velký dojem, byl technický servis a podpora managementu projektu na místě instalace.“
"Lee Slater, projektmanager společnosti Airedale, spolupracoval s oddělením technického servisu společnosti MEIKO. Společně si místo podrobně prohlédli. Prošli si cestu do budovy a k definitivnímu místu instalace a přitom vše projednali. Díky tomu proběhla instalace velmi rychle a hladce. Prostě se vyplatilo, udělat si čas, a prověřit důkladně předem okolnosti na místě.“